deppig och fattig

Nu börjar livet kännas lite mer normalt. Känner knappt av foten längre. Så skönt.
Jag har ju fått nånting annat att vara glad över men som gör mig förvirrad.

Idag hade jag tänkt att träna bjj försiktigt. Men O gjorde illa sin fot igår när han cyklade, så det blev ingen träning varken för honom eller mig idag. Jag känner mig lite deppig för jag hade verkligen behövt träna och träffa folk.
Imorgon är det thaiboxningsmarathon på klubben. Typiskt. Men jag kanske åker dit och kollar om jag har barnvakt. Vågar inte riktigt belasta foten med sån träning än.

Snart ska jag försöka få pojkarna att städa sitt rum. Mutar dom med ett WOW konto. Får se om det funkar. Os tiodagars gratis konto är snart slut och han har börjat spela med klasskompisar så han kommer nog vilja städa då =)

Nu är jag även hemskt fattig. Har inte druckit cola på flera dagar. Jag längtar väldigt mycket efter en kall burk cola zero. Jag har 13kr efter att jag och W pantade igår. Men de ska dom få lördags godis för. Värdelöst att vara fattig. Igår skulle jag även göra popcorn åt dom som fredagsmys. Självklart ville de inte poppa ordentligt och blev lite brända. Funderar på att gömma mig under täcket tills tisdag då jag får pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0