Hur ska......

...........jag göra för att bli människa igen?

Jag har absolut ingen energi i kroppen. Trött hela tiden och får ingenting gjort. Samtidigt är jag så otroligt trött på att vara hemma. På torsdag ska jag träffa min läkare, får se om det blir fortsatt sjukskrivning eller om jag ska skriva in mig på arbetsförmedlingen. Jag känner mig psykiskt utbränd men den fysiska tröttheten är naturlig. På nåt vis känns det som att mitt liv är över, att det är försent med jobb, utbildning och ett riktigt familjeliv mm. Jag vill kunna gå upp på morgonen och känna att jag har ett mål med livet och vara nöjd med att ta mig mot det målet. Jag har mål men ingen energi att kämpa. Hur får man tillbaka den? Hur får man tillbaka glädjen i livet?
Jag känner mig inte deprimerad men måste nog ändå vara det på nåt sätt. Känner mig mest tom.

Imorgon ska jag förska tvinga mig att orka träna bjj och på torsdag blir det thaiboxning. Det är nog det enda jag kommer göra den här veckan så jag kommer nog inte ha så mycket att blogga om. Kanske borde jag försöka mig på morgonpromenader också, det brukar vara det bästa sättet att besegra tröttheten. Vikten går allafall neråt, sakta.

Nånting spännande är på gång i mitt liv, det gör mig glad, men är fortfarande tom. Förvirrande liv ;)

Dags att slänga mig på soffan nu och hoppas tvn har nåt trevligt att visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0