Mår illa

Veckans tränings planering har redan spruckigt och det är måndag morgon.
Jag har blivit magsjuk. Ganska lindrig magsjuka men i allafall. Jag kanske skulle klara en morgon promenad men så har jag lyckas skada min fot på nåt sätt.
Jag upptäckte det i början av thaipasset igår men tränade ändå. Idag känns inte foten alls skön att gå med.
Kan det komma från joggingturen i lördags? Sprang på ojämt underlag. Och det är inte min simfot som har ont.

Funderar på att ta mig till konsum och köpa yoghurt som är bra för magen. Jag har ingen vidare matlust heller.

Sen vet jag inte vad jag ska roa mig med idag. Dammsuga kanske. Det gjorde jag igår. Tycker inte att det syns. Men det kanske tar ett tag att få bort slipdammet. Idag kommer pappa och fixar min badkars kran som han grejade med igår. Det läckte vatten över kranen så han fixade det men sen när jag skulle bada på kvällen var det inget tryck i vattnet så han får komma idag och fixa det. Då kan han se vad min bror gjort i hallen och vad som ska göras sen. Det kommer nog ta tid innan det bli målat. I slutet av månaden kanske. Då kanske jag även ska byta golv i hallen om jag har råd. Billig väggfärg och billigt golv men det kan inte se värre ut allafall =)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en Nora Roberts bok som jag börjat på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0