slut

Nu väntar jag på mina pojkar. W är och hämtar O som skulle varit hemma för en halvtimme sen. Hoppas att de snabbar sig.

Själv är jag helt slut. Jag har tränat thaiboxning idag. Idag var det jobbigt fast ändå inte. Kanske beror på att jag bara ätit frukost innan. Min mage mådde inte så bra igår så jag vågade inte äta så mycket idag.

Min bror har varit här idag och försökt få bort tapeten i hallen på olika sätt. Han har jobbat i timmar men det är hur mycket som helst kvar. Verkar som vi kommer få måla över tapeterna istället. Det är massa damm överallt nu eftersom han slipat. Jag har dammsugit men det känns som det kommer fram mera hela tiden. Hoppas att jag slipper bli sjuk i natt.

Försvann båda barnen nu eller? Hoppas att de kommer snart. Orkar inte gå ut mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0