Städning och jobbfunderingar

Barnen har gått till skolan och jag har börjat dagen med att städa lite. Mest för att mina dumma katter stökar till.
Jag börjar få så mycket att städa nu så det är lika bra att passa på de korta stunder som jag har energi. Men det håller på att bli bättre känner jag, tur det.

Jag funderar på att söka jobb. Såg ett igår på en gammal praktik plats. Jag är så trött på att inte ha någon riktig inkomst. Men samtidigt vet jag inte om jag klarar av att jobba som undersköterska. Jag tycker att det är ganska intressant men samtidigt är jag ju så rädd och osäker hela tiden. Och stresskänslig. Alla andra gånger jag jobbat så går det alltid bra i början men så börjar jag må sämre och sämre. Men jag vill ha ett jobb. Varför ska det vara så svårt?

Idag ska jag försöka orka färga utväxten i mitt hår. Det är hur mycket som helst. Tycker att jag ser ganska ful och sliten ut. Ser ut att vara 40 istället för 29år. Dags att snygga till sig då.

Ikväll blir det thaiboxning. Det ser jag fram emot. Vet inte hur jag ska orka men bara jag tar mig dit så är det nog inga problem. Jag längtar efter armhävningar och jag längtar efter att få sparka hårt =)

Kommentarer
Postat av: jessamy

Sök.. Så får du ta ställning till om du orkar om du får det :)

2010-04-29 @ 18:11:22
URL: http://jessamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0