påsktjockis

Nu är påskfirandet över och jag känner mig jätte tjock. Sjukt mycket godis har vi hemma nu också. Som tur är är gillar jag inte lösgodis så mycket. Jag äter mest choklad och det finns det inte mycket av.
I torsdags upptäckte jag att jag fått smalare lår. Trevligt. Min judodräkt  hade inte hunnit torka så jag var tvungen att använda min blåa bjj dräkt. Den brukade sitta åt om låren men nu satt de löst. Det var en trevligt överraskning.
Fast jag är rädd att påsken förstört det.

Idag har jag thaiboxningsträning, men ingen barnvakt. Jag är inte heller så sugen på att ta med pojkarna. De brukar inte vilja och så bråkar de så mycket. Och då förvandlas jag till ett surt grinigt monster. Tycker inte om den känslan.

Nu är pojkarna ute och leker. Jag funderar på att städa lite. Fick ett sms av Os gudmor att hon kommer med påsk ägg i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0