vad ska jag göra?

Jag funderar på vad jag ska göra idag. Att bara vara hemma och känna mig onyttig börjar bli jobbigt. Jag längtar efter att få börja plugga igen men just nu känns det mest bara som att jag har gröt i hjärnan.

Solen skiner idag och det mesta av gårdagens snö har smält bort. Skönt.

Kanske borde jag ta en morgon promenad och sen ta mig till gymmet. Men jag känner inte alls för att motionera idag. Jag vet inte riktigt vad jag vill samtidigt som jag vet vad jag vill. Förvirrande? Välkommen till min värld ;)

Idag ska jag allafall åka och handla sen. Jag måste komma ihåg att köpa kulor, för O ska på kalas i helgen.

Nu ska jag äta frukost så kanske dagen blir lite bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0