yr

Igår var jag på badhuset med pojkarna och deras pappa. Det var trevligt. Tiden gick fort.
Jag tänkte även att jag skulle passa på att simma men det gick inte så bra. Den vänsta foten bråkade igen. Det känns som att den ska låsna när jag simmar. Men jag kan minsann gå, hoppa, springa och sparkas med den utan att det gör ont, men simma det går inte för sig. Vad gör jag för fel?

Efter badet så skulle en kompis klippa mitt hår. Det blev fint. Hon förstår hur jag vill ha det till skillnad från andra frisörer. Nu ska jag bara komma på hur jag bäst fixar min snelugg själv =)

Klockan blev så mycket igår så jag sov hos min sötis och pojkarna hos sin mormor. På morgonen körde pappa hem mig och pojkarna fick stanna kvar hos sin mormor.

Idag är jag yr. Jag var det lite igår men idag är det värre. Jag var tvungen att cykla till stan idag för att lämna ett brev. Värdelöst. Det känns ganska otäckt att cykla när det plötsligt snurrar till i huvudet. Jag har fått ont i den där punkten i magen på vänster sida igen. Har haft det i flera dagar nu. Har jag nåt magsår på g eller?
Kanske dags att kolla upp. Har ju haft så till och från i två år nu tror jag.

Jag skulle så gärna vilja träna bjj ikväll men det går nog inte om jag mår så här. Tisdags passen brukar vara riktigt tuffa men det är också det roligaste passet.

Ikväll ska jag äta massa kött och grönsaker mm, ifall jag har järn och vitaminbrist. Får se om jag mår bättre imorgon då ska jag nog gymma.

Funderar på att gå och köpa en tidning att trösta mig med.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja jag tyckte så jag med, så nu har jag satt igång operation viktminskning för sista gången :D Nu ska jag ner de här sista 19 :D

2010-04-07 @ 11:54:22
URL: http://www.busbebis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0