gnäll dag

Idag ville jag inte gå upp. Önskade mer än någonsin att jag hade ett eget sovrum när pojkarna gick upp och började bråka om datan. Det suger att sova i vardagsrummet.

Är så sjukt fattig också att jag bara vill gråta. Har mat i frysen, men behöver fil, mjölk, bröd och kattsand mm. Sånt som det går åt mkt av varje dag. Ju mindre pengar jag har desto mer äter mina pojkar. Har fått låna lite pengar av en snäll vän idag. Jag tycker inte om att låna pengar men ibland måste jag.

Jag känner mig så värdelös som inte har ett jobb och kan försörja mina barn. Kanske borde jag bli tvångssteriliserad eller få ett skott i pannan. Har försökt tänka positivt länge och börjat tror på en bra framtid. Men nu börjar jag tvivla igen.

Idag slet katterna sönder sitt nät på balkongen och alla rymde. Men har lyckats få tillbaka dom. Nu har de utegångsförbud. Är rädd att grannarna ska klaga och det är inte vad jag behöver nu.

Kan det inte hända nåt bra snart?

Tror att livet kommer bli bättre nästa år, men just nu är det jobbigt att stå ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0