Sjukt trött och sprängd mage

Imorse när jag låg i sängen så nös jag så att det kändes som att hela magen sprack. Vrålade rakt ut, det gjorde så jäkla ont. Hatar min allergi. Måste sluta nysa snart om det känns som att jag ska falla i bitar.

Idag är jag sjukt trött igen, igår var bättre. Jag vill inte vara så här trött har ju massor att göra. Det blir även lite småtungt att andas till och från. Ska det vara så?

För de som undrade hur det gick för O på dopet så kan jag tala om att det gick jätte bra. Han tände inget ljus men han fick hjälpa till att hälla upp dopvattnet och hålla handen där när prästen välsingade vattnet. Annars så var det ett mysigt litet dop. Bebbens pappas mobil ringde mitt i allt, det var lite roligt. Efter dopet blev det fika och pojkarna tryckte sig massa kakor och jag smörgåstårta. W spillde ut min dricka över sig så det såg ut som han kissat på sig:p
Sen sprang pojkarna ut och lekte i utegymmet som fanns vid kyrkan. Det var tydligen jätteroligt.

Igår kom min sötis hit och pysslade om mig lite. Han hade med sig choklad till mig och gjorde jättegoda hamburgare. Har fått tillbaka mitt chokladsug. Inte bra. Planen var att jag skulle få massage på kvällen men sötisen somnade framför tvn när han kollade på scooby do med barnen =) Jag tyckte att det är lika bra att han får sova så kanske han vänder sitt dygn rätt.

Nu är han och träffar sin jobbcoach. Hoppas han kan hjälpa honom. Kan vara bra om allafall en av oss har jobb när bebben kommer. Fick även veta att hans pappa inte ville hjälpa honom med att försöka fixa ett lån. Vi hittade en lägenhet här på området för 220 000kr, en fyra med billigare hyra än vad någon av oss har nu. Så nu börjar jag tappa hoppet om att vi kommer bo ihop.

W kom in nu och säger att någon tagit hans cykellås. Det var ju normalt. Men tur att de inte tog cykeln allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0