Trötthetsattacker

Jag håller på att hamna i en trötthetsperiod tror jag. Funderar på om jag behöver järn men det får jag veta i slutet av månaden. Bara stå ut tills jag ska till min bm.

Nu börjar solen komma fram, det gör mig sugen på att gå spåret. Men jag vill inte lämna pojkarna själva så länge och de vägrar följa med. Men imorgon kommer min bror och passar dom så jag kan styrketräna. Jag kommer nog dö av att cykla till gymmet men det löser nog sig. Sen i slutet av aug öppnar badet igen så då ska jag börja simma. Jag vill röra så mycket som möjligt på mig för jag hoppas på att få en lättare förlossning då, inte 18 eller 10 timmar som de andra gångerna. Kanske även mindre smärta =) När jag väntade pojkarna så motionerade jag ingenting. Får se om det blir någon skillnad. Funderar även på att köpa mig en gravid yoga dvd film.

En trötthetsattack är på väg. Funderar på om jag ska vila men jag har ingen lust. Ska försöka stå ut, förhoppningsvis går det över om en stund. Jag vill städa och greja med hemmet. Det börjar märkas skillnad här nu även om det är mycket kvar som ska rensas bort. Fast nåt som är tråkigt är att min svarta katt har börjat kissa inne igen. Funderar på avlivning men jag vill inte att han ska dö, men vad ska jag göra. Tror han protesterar när vi satt upp nät på balkongen och han inte får rymma. För det är vid balkongdörren han kissar.

Jag skulle även vilja fortsätta med renoveringen av lägenheten. Nu står allt stilla. Jag behöver mer spackel och min bror vill att jag ska skaffa vit färg att grunda med. Men jag är så fattig. Håller på att försöka få ordning på räkningskaoset och det känns som att jag är på god väg men typ alla pengar går till räkningar. Får se hur länge jag står ut med det.

Nu ska jag hänga upp tvätten innan jag somnar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0