Bitter


Nu har jag skrivit två långa inlägg här som jag rederat. De blev så deprimerande.

Men jag antar att det är det jag är nu. Deprimerad och bitter. Idag har det mesta varit fel. Antar att sömnbrist och problem med ekonomin har orsakat det. Vill bara vara ifred.

Helgen har gått fort. Vi kom aldrig iväg på Os sista bjj träning i lördags. Vår lilla bebbe var vaken nästan hela natten och härjade så vi var helt slut. Min sötis kom allafall iväg till stockholm och såg sin brors spelning. De vann. Så nu ska de spela på sweden rock. Hur stort är inte det.

På söndagen var vi iväg på Os lucia. Det var mysigt.

Har nog inte så mycket mer att skriva utan att lämna ut mig för mycket.
Känns bara som att jag har mycket otur i mitt liv just nu. Det gör mig ledsen och orolig.

Nu ska jag slökolla lite på ufc medan jag väntar på att min bebis ska vakna. Hon tycker att hon ska äta en gång i timmen på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0