Lite tankar

Jag är så trött hela tiden så jag har inte orkat blogga.
Min minibebis är lite förkyld men mår bra annars. Bvc är även nöjda med hur hon går upp i vikt.

Idag hoppas jag att någon kan köra oss till Willys så vi kan handla mer ersättning och blöjor åt henne. Hade blivit billigare att amma men jag valde bort det. För mig är amning onaturligt. Bara tanken på att vara en mjölk ko får mig att må dåligt. Önskar att jag kunde tycka att det är mysigt som de flesta andra mammor verkar tycka men det är väl nåt fel på mig. Funderade ett tag på om jag skulle offra mig men så var hon för liten och de började prata om bröstpumpar därborta. Då fick jag panik och valde bort det helt. Så  nu äter jag tabletter mot mjölken. Två om dagen i två veckor. Har några kvar för jag glömmer oftast bort att ta dom på kvällarna.

Jag har samma problem med blodtrycks medicin. Äter sex st tablatter om dagen men glömmer oftast bort nån dos. Blir så när jag sover några timmar här och där. Ska även kontakta min vårdcentral så en läkare där får ta över behandlingen. Enligt min blodtrycksmätare så börjar jag få lite mer normala tryck. Men man vet ju aldrig.

Nu ska jag försöka få till lite städning här hemma. Har även två julgardiner att sätta upp också. Skulle behöva orka baka lussekatter också men det vet jag inte om jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0