varit på stan

Jag fick allafall mina försvunna pengar idag. Skönt det. Så jag fick för mig att jag skulle åka ner på stan och bjuda mina pojkar på mcd. På stan hittade jag ett par fina skor som jag inte kunde motstå =) Det var länge sen jag köpte skor. Går alltid omkring i begagnade slitna joggingskor. Fick ju bara vantar i julklapp så jag tycker att jag förtjänade det ;) Även O fick skor, till skolans idrott. Pojken tappade ju bort sina där. Fick de för halva priset så.

Lilla fröken m sov hela tiden. Det gick ganska lätt att åka med vagn på bussen. Men de är ju andra bussar nu också sen pojkarna var små. Då var de höga trappor, nu är det inga trappor alls. Så jag överlevde att åka buss och gå på stan själv med tre barn =)

När vi kom hem vaknade m och var jättehungrig. Så hon åt två flaskor ersättning =)
Det börjar bli en stor tjej av henne. Igår blev hon 6veckor, hur gick det till? Jag var ju nyss gravid.
Snart väger lilla fröken tre och ett halvt kilo och börjar bli en riktig bebis =)

Nu ligger hon i sängen och gnäller lite till och från, tänker nog vakna snart. Skickade mina pojkar i säng för över en timme sen men jag kan fortfarande höra dem. Tur att de har lov.

Imorgon ska jag åka och handla. Funderar på fläskfile eller hemmagjord pizza till nyråsafton. Vill anstränga mig så lite som möjligt. Är så trött hela tiden. Hon sover ju som mest bara tre timmar åt gången, ibland bara en eller två. Men jag är endå tacksam för hon är en så snäll bebis. Jämför med O som var en monster bebis ;)

Nu ska jag gå och förbereda lite ersättning och droppar åt henne. För vi förstår väl alla att hon svälter ihjäl om inte maten kommer på en gång när hon ropar ;) Allafall verkar hon tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0