tråkiga saker

Nästa vecka är det dags att tag tag i alla tråkiga saker. Hoppas det ordnar sig för jag orkar inte vara stressad längre.
Så det blir en dag på stan med min syster då vi ska göra både tråkiga och roliga saker.
Jag hoppas att hon kommer bjuda mig på kinabuffe. Sen vill jag använda mitt presentkort på bokrean. Har även ett på hm också.

Sitter även och väntar på en läkartid nu. Jag vill att de ska utreda varför jag har så svårt att klara skola, jobb mm.
Fast jag tror redan att jag vet vad som är fel. Men det är läkarens jobb att avgöra och är det inte det som är felet så vet jag inte vad jag ska göra. Då antar jag att jag bara är lat och dum.

Idag skulle jag kolla om mitt presentkort på böcker låg kvar i bokhyllan. Då hittade jag 300kr som jag lagt undan och glömt bort. Tack tack.

Kommentarer
Postat av: jessamy

Fick du ngn tid då?

2010-02-27 @ 08:02:27
URL: http://jessamy.se
Postat av: A-K

Ja

2010-02-27 @ 11:39:35
URL: http://aks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0