Träningsvärk och tentaplugg

God morgon
Idag är jag på bra humör. Det kan beror på att jag somnade tidigt igår. Skönt.

Jag hade inte sovit mycket natten innan och så åkte jag iväg till gymmet ändå. Det är ganska skönt att träna på förmiddagen, mindre med folk också. Han som jag hade som instruktör på provträningen jobbade och gick runt och kollade av med alla om någon behövde hjälp. Det är trevligt. Jag fick hjälp med magträning, brukar tycka att den är svår att få till så att det känns i magen. Men nu tror att jag fixar det. Sen passade han även på att köra benstyrka med mig. Han tyckte att jag ska börja köra konditionspass sen efter styrketräningen. Så jag tänkte att ok då och ställde mig på en maskin efteråt. Börja trampa så startar den stod det och jag gjorde så. Den startade och dog. Jag testade att trycka på alla knappar som fanns men ingen hände. Självklart kom det en snygg kille och ställde sig på maskinen brevid. Så då gav jag upp. Pinsamt att inte få igång den ju. De hade såna på njoy när jag tränade där och det var inga problem. Kanske var den sönder eller så är jag bara extremt dum. Jag avslutade allafall min träning med att simma i 30minuter.

Idag har jag skön träningsvärk i mage och armar. Får se om benen vaknar till liv ikväll. Har plågat dom med 20min step up nu på morgonen. Snart ska jag plåga min hjärna med tentaplugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0