Ge mig lite ljus...

Pappa var här igen idag och nu lyckades han få bort stoppet i avloppet. Snart måste jag skura sopskåpet också för det kom massa vatten där. Misstänker att jag inte gjort rent där sen jag flyttade in.
Hittade ett vykort till O där det stod välkommen på inskolning. Och det var till dagisavdelningen som han började på som 1-åring. Nu har jag massor med blomkrukor över hela köksgolvet. De har stått i skåpet. Det är tydligen en jäkla massa blommor som jag haft ihjäl.

Funderar på om jag ska plugga eller se på efterlyst snart. Jag är väldigt nära på att ge upp pluggandet nu. Börjar känna att jag inte klarar av det som krävs. Jag tycker att beteendevetare utbildningen är intressant men jag räcker inte till. Har funderat mycket över mitt liv idag och framtiden men just nu ser jag bara mörker.
Men det är en ny dag imorgon, som förhoppningvis ser lite ljusare ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0