morgontankar

Det snöar ute. Vilket gör att jag absolut inte vill ut och cykla.
Så just nu har jag stor beslutsångest om jag ska åka iväg till gymmet eller inte.
Jag vill ju, men snön och kylan lockar inte alls. Sen risken att det blir så mycket snö att jag får gå hem vill jag inte vara med om igen. Funderar på om jag ska plugga hela dagen istället. Det behövs ju också. Men det gör mig inte smalare. Inte smartare heller verkar det som.

Fick nyss upp ett autogiro meddelande från min bank. Det skulle gå till nåt konstigt ställe som jag inte alls kände igen, så jag fick panik och tog bort det. Sen googlade jag på namnet och det visade sig att det stället skötte betalningen åt nautilus. Smart. Jag borde ha googlat först.


Det snöar fortfarande, så det får bli skolböcker istället för motion idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0