Ws födelsedag mm

Igår fyllde min minsta bebis 7år. Nu är han en stor pojke och börjar skolan till hösten.
Jag väckte barnen tiden så att han skulle hinna öppna lite presenter och äta kakor. På sin födelsedag får man äta kakor på morgonen =)

Lite senare fick jag besök av Anneli. Det var trevligt. Hoppas att vi kan träffas oftare sen.
När barnen slutat i skolan åkte vi ner på stan och åt på mcd. Jag fick massa peppar i min bigmac. Det har jag aldrig varit med om förut, men anneli säger att de alltid haft det så jag börjar fundera på om jag blivit galen. Till och med gurkan som jag petade bort var prickig av peppar.

Efter maten skulle anneli vidare och jag och pojkarna gick till en leksaksaffär. Vilket slutade med en hysterisk O som satte sig ner ute, grinade och vägrade gå nånstans för att jag inte vill köpa en leksak åt han. Men jag lovade honom en veckas spelförbud om han inte slutade så då blev han snäll. Skönt. Vi gick runt på stan och de fick några småsaker. Sen kom deras pappa och vi köpte ett begagnat ds spel till W tillsammans. Det är ju sjukt dyrt med begagnade spel. W fick även nåt svärd och sköld grej till zelda spelet på wii. Mina barn älskar zelda spelen.

En trevlig överraskning var att min sötis hade fixat skjuts till jobbet så då kunde han sova över hos oss. Det blev båda jag och pojkarna glada över =)

Jag är fortfarande lite småförkyld så jag tror inte att jag ska träna idag. Jag känner mig nästan rädd för att träna igen efter torsdagen. Kom ju på sen att jag hade känt hugg i hjärtat även när jag styrketränade den veckan, men då var det bara så att jag blev fundersam. Efter thai passet var det många hugg direkt efter varandra. Jag vågar inte söka hjälp för jag är rädd för att de inte ska ta mig på allvar. Men samtidigt är jag oroad. Inte minskar oron av att jag de senaste dagarna bara levt på massa skräp, dricker mängder koffein och är enormt stressad psykiskt. Allt som är bra för hjärtat, eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0