Badkalas

Just nu är jag väldigt trött. Några timmar på badhus och så är man helt förstörd efteråt.
Men det var trevligt allafall. W hade sitt 7-års kalas för kompisar där. Alla kom utom en som avbokade igår kväll.
Min sötis var med sina barn på kalaset och jag passade på att simma. Jag fick jätte ont i min vänstra fot, precis som att den inte klarade av vatten motståndet. Det var så sist jag simmade också men minns inte om det är samma fot. Det känns som att nåt är sönder, men bara när jag simmar. Fattar inte varför.
Det blev även bad och bus med pojkarna, och lite fika.

Snart ska jag sätta igång med sista städbiten, har försökt ladda energi i flera timmar nu. Det går sådär. Jag sitter och gäspar som en galning nu.

Imorgon är det vuxenkalas för W. Eller ett barn kommer alla fall. Min söta systerson. Sen får vi se om en vän tar med sin bebis. Linnea skulle ha tagit med sin H men hon är sjuk.

Jag sa till min sötis nu ikväll att jag vill skaffa barn efter sommaren. Jag tror att han gick med på det.
Men först har jag massa problem att lösa och försöka få ordning på mitt liv.
Får se vad läkaren säger på tisdag, om jag får någon remiss. Jag är rädd att jag kommer få en läkare som inte kan svenska, det brukar vara så, eller en läkare som inte kommer ta mig på allvar. Funderar på om jag ska skriva ut infon från de sidor jag kollat på.

NU är det dags att jag reser mig från stolen här, annars kommer jag nog aldrig härifrån. Och nu kom jag på för andra gången idag att jag fortfarande har julgardinerna uppe. Suck.

Kommentarer
Postat av: jessamy

Hejja:)

Jag tänkte komma förbi när B kommer hem idag ist.. Så kommer jag ensam. :)

H är så förkyld o snorig så uscha.

2010-02-28 @ 07:19:14
URL: http://jessamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0