Min helg

Sitter här och försöker komma på vad jag ska skriva i min sommarjobbs ansökan. Jag tycker att det är svårt att skriva personligt brev. Som tur är har jag en ansökan från förra året som jag kan göra om och bättra på lite.
Funderar på om jag ska undvika att skriva min ålder och att jag har barn. Jag brukar alltid skriva med det, men det kanske går bättre om jag inte gör det nu. Hur ska jag göra för att min ansökan ska se bra ut? Jag tycker att jag skriver så trista ansökningar jämt. Hur gör man ansökan lite roligare men ändå så att den ser serös ut? Jag får fundera på det.

Igår blev jag barnledig. Deras pappa tyckte att pojkarna kunde åka hem till honom. Så jag fick det lugnt och skönt hemma igår, men kände mig ändå ensam på nåt sätt. Jag försökte springa spåret igår men snön var hård och ojämn. Det gjorde sjukt ont i fötterna så jag klarade bara 1km, det var som att springa barfota på stora stenar.

På kvällen såg jag på melodifestivalen. Det var väldigt tråkigt men jag plågade mig igenom för att Dolph Lundgren var med där. Jag var precis på väg att ge upp och stänga av tvn, då kommer han och börja sjunga och dansa. Kul att han bjuder på sig så där. Jag hoppas att nästa deltävling blir bättre.

Idag står det thai på mitt träningsschema. Men jag har elak mensvärk så det får vara. Så det blir till att köpa nåt smärtstillande imorgon. För under nästa vecka har jag planerat in massa träning. BJJ, Thai, styrka + ev testa någon annan kampsport.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Hur har du råd med all träning? =)

2010-02-07 @ 18:20:06
URL: http://jessamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0