motion och skönhetsbehandlingar

Idag började jag dagen med en promenad i spåret på 5km. Drygt att gå i snön, men det måste göras ibland.
Efter frukosten cyklade jag iväg för att styrketräna och simma. Jag passade även på att sola eftersom min hud är ganska dålig nu. Solariet hade nya rör så nu är jag röd =)

Sen åkte jag ner på stan för att leta cykelhjälm till en av pojkarna. Jag hittade en på Claes Ohlsson för 59kr.

Jag har varit helt slut sen jag kom hem. Hoppas att jag piggnar till lite snart för jag måste fixa jätteutväxen i mitt hår. Detsamma gäller även för ögonfransar och bryn.

Imorgon ska jag upp tidigt. O ska träna bjj och förhoppningsvis jag också. Jag hoppas att pojkarnas pappa kommer imorgon, då kan W stanna hemma med honom. Släpa två barn genom snön är inte lätt. Ge mig körkort någon.

Nu måste jag börja med mina skönhetsbehandlingar innan jag somnar framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0