thaiboxning

Idag har jag varit och testat thaiboxning. Det var kul så det kommer jag nog göra om. Många av tjejerna var helt slut efter passet. Själv kunde jag ha fortsatt lite till. Skönt att jag inte är helt otränad fast jag är kort och tjock.

Nu har jag smörjt in mitt vänstra ben med voltaren salva + att jag tagit en antiinflamatorisk tablett. Jag tror att jag lyckades skaffa benhinneinflammation igår, och idag verkar det som att inflammationen smittat av sig till knät också. Hoppas det går över snart. Imorgon tror jag att jag kommer ha träningsvärk i armarna. Skönt ;)

Nu har jag fått tillbaka min dator. Min sötis har fixat den. Men tangentbordet gick sönder så nu får jag ha ett vanligt ikopplat till min bärbara. Min bror fick tillbaka sin minidator idag. Ibörjan blev jag galen på den när jag skulle skriva. Allt blev bara fel men sen gick det bra. Nu med det här tangentbordet så blir allting fel. Tror att jag skrivit fel i nästan varje ord nu, och fått gå tillbaka och ändra. Så nu ger jag upp bloggandet för kvällen innan jag blir helt galen.

godnatt
snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0