lite hopp om framtiden

Igår var jag iväg och träffade en läkare. Det gick bra. Vi gick typ igenom hela mitt liv. Pratade mycket om hela min skoltid. Hon sa flera gånger att hon tycker att jag är duktig som fortsätter kämpa fast det gått så dåligt för mig. Men jag kan inte göra så mycket annat, jag tycker att det är viktigt med utbildning.
Jag ska alla fall få en utredning om mina skolproblem. Det känns skönt. Jag ska även få en samtals kontakt och börja jobba med min ångest och sociala fobi.
Så nu har jag börjat få lite hopp om en bättre framtid =)

När jag kom hem drog jag ut i spåret och gick två varv. Mådde jätte illa och hade därför med mig suggodisar, för de brukar hjälpa. Men igår hjälpte de inte mycket. Blev mest törstig. Jag skickade iväg ett sms till min sötis om att jag är duktig som både kan motionera och äta godis samtidigt, men jag fick inget svar så jag tror inte att han höll med ;)

Nu ska jag göra i ordning mig och sen åka till stan. Måste lämna in viktiga papper. Min sötis skulle också lämna in nåt. Får se om jag kan få upp slöhögen snart så kanske vi kan ta en fika på stan.

Sen ikväll ska vi iväg och se sötisens brors band spela. Det kan nog bli kul. Vad jag förstått ska de vara ninjor i bjj gi. Hur nu det går ihop =) Men roligt blir det säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0