Styrketränat mm

Den här veckan har jag varit duktig och styrketränat två gånger, får se om jag får till en tredje gång.
Men jag tränar ganska försiktigt. Hur vet man när man tar i lagom eller för mycket? Jag försöker ha vikter som är jobbiga men inte för jobbiga. Jag har lite träningsvärk i armarna nu. Vill träna hårdare men vågar inte riktigt. Även om jag är ganska övertygad om att min mage bara innehåller massa fläsk.

Foglossningen är försvunnen. Är det normalt? Kändes ju som att jag skulle falla i bitar i några veckor och sen är det borta. Kanske hör till spökveckeperioden? Tänk om mitt illaående också kunde försvinna. Tröttheten varierar. Ibland klarar jag mig en hel dag och ibland måste jag sova middag två gånger om dagen fortfarande. Blir galen. Måste bara stå ut i ett halvår till eller vad blir det?

Nu har jag beställt ett nytt läkarintyg, men om jag får något vet jag inte. Bryr mig inte så mycket. Jag skulle vilja jobba halvtid men vet inte om jag klarar det. Antar att jag blir uttvingad på nåt på heltid om jag inte får ett nytt intyg.

Upptäckte nyss att jag har en till räkning att betala den här månaden. Det suger. Har så mycket att betala den här månaden. På midsommarafton fyller min bror år och sen fyller min sötis år så jag måste ha råd med presenter. Och så kommer cityfestivalen och power meet. Sen ska man gärna har råd att äta glass och göra nåt annat smått i sommar. Det blir fattigsommar som vanligt. Men jag är van. Förstår inte dom som har två inkomster i en familj och klagar att de är fattiga. Om jag och min sötis flyttar ihop och båda har jobb så kommer vi känna oss rika. Men tyvärr har ingen av oss två tur med jobb =(

Får se när mina barn kommer hem idag. De är hos sin mormor. Min bror tog med dom hem efter att han varit barnvakt här. Idag ska även min sötis komma. Han ska spela fotboll med sitt fd jobb här i närheten.

Nu ska jag dra till affären och leta frukost. Klarar inte av det vita brödet som jag har hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0