Min dag del 2

Vad tror ni hände precis när jag slängt mig i badet? Jo min pappa ringde och sa att han snart var här och att jag skulle ut och hämta hjälmen och lyserna. Så jag slänger på mig kläderna fortfarande blöt och springer ut. Jag tror att jag fick vänta en kvart på honom. Som om inte det räckte så kom några ungar och trodde att jag var en kille.
Ser jag ut som en kille?

Sen hemma stressar jag för att göra i ordning mig och barnen. Och när vi är klara och precis ska gå ut då kommer min bror in genom dörren. Han som inte skulle komma. Pojkarna blev allafall överlyckliga och jag kände en viss lättnat som slapp ta med dom. De brukar alltid bråka och störa mig.

Det var allafall en riktigt bra och jobbig träning idag. Det gillar jag. Fast jag känner fortfarande att jag utvecklas bakåt. Men förhoppningsvis vänder det. Jag tror även att jag klappade till min tränare idag när han ströp mig. Mina händer var fast nära hans ansikte och jag var tvungen att klappa =) Efter träningen skulle jag skynda mig att byta om och jag hade lämnat mina kläder i omklädningsrummet. Där står en kille i duschen. Varför råkar alltid jag ut för sånt?

Nu på kvällen har det varit fullt upp på min systers område. Först en misstänkt bomb sen ett mord och nu en knivskärning i närheten. Ibland händer det grejer. Fast det skulle vara trevligare om det var bra saker.

Nu ska jag se klart navy cis =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0