Nya leksaker till mig

Jag som tänkte vara duktig och lägga upp en bild på bloggen idag, men min kamera verkar inte ha sparat bilden. Vet inte varför, men den är väl redo för skroten snart. Men jag fick alla fall upp en bild på facebook när O inviger mina nya leksaker.

Idag skulle jag och pojkarna vara duktiga och cykla till bjj träningen. Men när det var dags att åka så hittade vi bara en hjälm. Hur lyckas man tappa bort en hjälm? Så O fick alla fall åka med sin vän. Vilket innebar -ingen träning för mig. Men jag tog W på cykeln och så åkte vi till klubben och handlade thaiskydd till mig. Så nu behöver jag inte låna några mer illaluktande handskar =) Tyvärr sitter inte benskydden bra på mina fula korta ben. Jag kommer nog få skavsår i knävecken, men det finns inte mycket att göra åt saken.

Min syster skulle ha haft pojkarna idag men hennes lata pojkvän orkade inte hämta dom. Vilket gjorde att jag hade en mycket ledsen O ett tag. Trist.

Idag hade någon skrivit på facebook att det kommit nya baccardi. Det gjode allafall mig och Linnea glada =)

Vad får man om man korsar pms med gps?
Joo... En sur kärring som hittar dig överallt.
:D

Det fick jag i sms idag som jag skickade vidare. Ca en timme senare får jag svar av flera vänner samtidigt. Undrar om det var comviq eller vännerna som var sega ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0