Sjuk???

Det blev full fart igår. Mycket handlande hit och dit.

Idag hämtade min pappa pojkarna och jag åkte iväg och tränade bjj på morgonen. Kände mig trög idag på träningen men det var ok ändå. På vägen hem blev jag illamånde. Tyvärr har det hållt i sig resten av dagen. Känns som åksjuka illamående. Jag mår riktigt kasst. Har fått huvudvärk nu på kvällen också.

Min sötis har varit här hela dagen. Vi hyrde film och åt glass. Illaåendet blev lite bättre av det kalla, men sen var det kört igen. Nu har han åkt till jobbet. Jag tycker inte om att vara ensam när jag mår så här dåligt. Tur att jag har katterna alla fall.

Dags att dricka nåt kallt och slänga mig på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0