syster har börjat blogga

Idag mår jag lite bättre. Eller mycket bättre om man ska jämföra med igår.

Inte blev det någon thaiträning för mig idag. Jag hade ingen barnvakt. Trist. Men jag kan ju alltid sparka och slå i luften lite hemma ;)

Pojkarna håller på att städa sitt rum nu men det låter mer som att de har party där inne. Det skulle inte förvåna mig om det ser värre ut där inne nästa gång jag kollar.

Nu har även min syster skaffat blogg. Får se om hon skriver lika mycket som hon pladdrar ;)

Jag har fyllt på med länkar nu. Om någon vän känner sig glömd så säg till.

Nu ska jag försöka göra något vettigt.

Kommentarer
Postat av: Christine

Haha antagligen , eller så glömmer jag :P men ska försöka skriva varje kväll iaf :D

2010-03-21 @ 19:09:50
URL: http://christinesankilampi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0