the sweetest ass in the world

Jag lyssnade på absolute dance på spotify när jag städade. Så nu har låten the sweetest ass in the world fastnat i mitt huvud. Försvinn =)

Igår blev det ingen bjj träning för mig. Alla barnvakter var sjuka. Och jag behöver verkligen träna bjj. För just nu känns det bara som att jag blir sämre på det =(

Känner mig lite småsjuk. Har ont i halsen och känner mig febrig till och från. Men jag har ingen feber. Tog en bamyl på morgonen och då piggnade jag till ett tag. Illamåendet är också kvar fast inte lika starkt. Min sötis har också drabbats av samma mystiska illamående. Jag hatar dessa halvsjuka tillstånd.

Imorgon är det thaiboxning som gäller. Så hoppas att jag inte blir mer sjuk.

Nu slutar pojkarna skolan så jag ska sätta mig i fönstret och spana efter dom. Jag har ändå inget spännande att berätta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0