hopplöst på arbetsförmedlingen

Igår firade vi W med alla vuxna och lilla kusinen. Som vanligt blev det väldigt stressig för mig att hinna allt. Jag som tyckte att jag planerat allt i god tid men hela tiden dökt det upp nya saker. Men kalaset var allafall trevligt. Stackars W var helt slut senare, men nöjd. Pojkarna fick godis och en film att dela på av Os gudmor. Otacksamma O sa att den är tråkig fast han inte sett den. Senare på kvällen sa jag åt han att det är inte snällt att säga så. Då säger W: men Linnea sa att min present jag fick av henne är tråkig, men det tycker inte jag, jag gillar kläder. Jag tyckte att det lät roligt =) Pojkarna såg allafall filmen igår (monster vs aliens) och O tyckte den var jättebra. Idag har de sett den flera gånger.

Idag skulle jag åka ner på stan tidigt, men min barnvakt var sen. Så vid tolv var jag nera på arbetsförmedlingen. Tog en lapp, väntade. Gick runt på stan med syster, åt kina buffe med syster, kollar ams ibland, händer nästan inget. På två timmar så gick de 18nr, och jag hade 56nr framför mig och två timmar kvar till stängning. Då gav jag upp. Hopplöst. Jag köade även länge på att annat ställe och när jag kom fram fick jag veta att någon annan hade fått den sista platsen.      

Sen tycker jag att världen kan sluta drabbas av naturkatastrofer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0