fredag

Idag blev jag sjukskriven. Skönt. Det ger mig lite tid att hämta andan. Det ger en viss lättnad i allt det jobbiga nu.

På förmiddagen hade jag även stor beslutsångest över om jag skulle åkta till gymmet eller inte. Jag var inte alls träningssugen men kände inte heller för att sitta hemma och ruttna bort. Sen när jag tränar har jag inte tid att må dåligt. Träning ger mig chans att släppa allt jobbigt och må bra för stunden.

Jag styrketränade ca en timme, sen blev det 15minuters kondition på nån grej. Klarade inte längre för mina fötter domnade bort. Fattar inte varför. Sen simmade jag i 30 minuter. Det gjorde mycket ont till och från i min vänstra fot. Fattar inte. Det gör inte ont att gå, springa eller cykla. Min simma gör ont. Vad är det för fel på min kropp ibland??

Funderar på att ta ett bad och läsa en bok. Ikväll tror jag att det kommer någon film på tv som kan vara okej att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0