inte sova på dagen

Jag vill aldrig mer sova på dagen. Jag drömde att jag hade haft inbrott medan jag sov. Att de stal min dator, smycken och dagböcker bla. Det kändes så verkligt. Obehagskänslorna sitter kvar nu flera timmar senare.
Jag borde nog även ta och skaffa mig en hemförsäkring.

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Jag ska träna thaiboxning ikväll. Hoppas att det blir mycket sparkar. Fast egentligen borde jag vila. Mina ben känns fortfarande inflammerade. Men det ska nog gå att träna med lite ibumetin och voltaren salva. Dumt javisst. Fast jag har aldrig påstått att jag är smart ;)

Jag  börjar även bli godissugen. Inte bra. Jag har varit otroligt duktig på sista tiden. Hetsätningen har upphört. Nu håller jag mig till fredagsmys och lördagsgodis. Tyvärr händer det inte mycket med vikten. Men det tar nog ett tag innan kroppen vågar släppa ifrån sig massa fett. Mitt cola zero beroende är fortfarande ett stor problem. Men jag ska snart försöka ta tag i det också. Men en sak i taget =)

Nu spelar pojkarna Wii sports. Det var länge sen. Det har mest varit zelda på sista tiden. De är jätte duktiga på zelda. Snart bättre än mig och deras pappa, eller så är de det redan. Jag spelar aldrig nu förtiden. Fast jag börjar bli lite sugen nu när de kommit så långt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0