läkarbesök

Idag har jag varit iväg och träffat en läkare. Jag fick mina remisser som jag ville ha.
Mitt blodtryck var bra, min puls var hoppig, vad nu det betyder och mitt EKG var bra. Så det finns ingen förklaring till varför jag fick ont och blev svimfärdig på träningen. Fast jag tror att kroppen blev överansträngd eftersom jag var lite småförkyld.

Jag skulle behöva göra ett nytt försök på arbetsförmedlingen, men jag har ingen barnvakt.

I kväll vill jag träna bjj. Men jag har inte fått nåt ordentligt svar av min bror om han ska vara barnvakt. Idag är det även nybörjarintagning. Lite sent kanske, men bättre sent än aldrig. Min syster skulle ha varit med idag men så fick hon för sig att tattuera sig i söndags. Det är alltid nåt som krånglar på tisdagar. Det känns som att det var evigheter sen som jag tränade bjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0