cyklat

Idag har jag cyklat till stan för att leta efter en barncykel hjälm så att jag kan cykla med pojkarna till träningen i kväll. För min bror kan inte vara barnvakt eftersom han absolut måste skaffa sig ett gymkort idag.
Tyvärr var hjälmarna för barn slut. Men jag köpte allafall ett nytt tandskydd till mig.

När jag kom hem och skulle starta min dator så hittade jag mitt gamla tandskydd bakom datorn. Typiskt.

Eftersom Linnea varnade för "ful gubbe" här på området så tyckte jag att det är bäst om jag hämtar pojkarna så slipper de gå hem själva idag. Självklart hittade jag pojkarnas försvunna hjälm på Ws hylla fast han sagt att han letat massor efter den i skolan. Får se om jag får en till hjälm nu eftersom min pappa skulle iväg och köpa en. Kanske lika bra det så slipper en av dom ha en pulkahjälm. Förhoppningsvis får O cykel lysen också.

Ikväll ska jag träna bjj är planen. Börjar bli nervös nu fast jag längtat i flera dagar efter den träningen. Hoppas det går över snart. Jag är inte nervös längre innan thaiboxningen. Så förhoppningsvis försvinner det väl när det gäller bjj också. Måste nog bara börja vara där oftare.

Idag sörjer jag att jag inte kunde börja en av mina nöjeskurser. Anatomi och fysiologi. Den kursen har jag velat läsa i flera år. Bara för nöjets skull ;) Tror att jag är sjukskriven i två veckor till. Just nu känns livet mörkt när det gäller utbildning och jobb för mig, men jag ska försöka att inte deppa ihop. Jag antar att det kommer nya chanser.

Nu ska jag nog ta ett bad. Är så frusen, som vanligt. Får se om jag vågar be min läkare om provtagningar nästa vecka när jag ska dit. Har börjat bli sjukt trött också de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0