ganska blandat

Just nu är mina barn och åker skridskor med sin farfar. Själv vet jag inte vad jag ska göra.

Jag började läsa en av mina nya böcker som jag köpte igår. Åsa Sandell, bakom garden. Men jag kan inte koncentrera mig. Jag är så nervös över en sak.

Funderar på om jag ska städa istället, men jag vet inte var jag ska börja. Hela mitt liv känns rörit just nu. Kan jag städa upp mitt liv?

Ikväll ska jag träna thaiboxning allafall. Det är precis vad jag behöver. Få slå och sparka av mig lite och tänka på annat. Fast samtidigt finns en viss oro för hjärtat där allafall fast jag gjort ekg. För när jag fick ont så var ju min puls så hög så att det kändes som att halsen höll på att sprängas. Under ekg fick jag inte ens röra mig och skulle vara avslappnad. Borde de inte ha tagit ett arbets ekg eller vad det heter istället? Men strunt samma jag ska träna i vilket fall som helt.

I tisdags fick jag inte tag på min bror, det fick däremot min stora son. Som sa fel tid. Så kl 18 ringer min bror och säger att han snart är hos oss. Trevligt säger jag, min träning börjar kl 18. Så det blev ingen bjj för mig. Men idag har min bror lovat att komma till kl 17. Vad jag hört så var det tjejer med på bjj passet i tisdags. Hoppas att de fortsätter.

Igår var jag på stan med mina pojkar. W hade sina födelsedags pengar att handla för och jag mitt bok presentkort. Jag köpte boken som jag nämnde ovanför, sen: andreas carlsson, live to wn, magdalena graaf, det ska bli ett sant nöje att döda dig, mia törnblom, så dumt, våga leva- fri från blyghet och social ångest. Det var ganska svårt att samla ihop böcker för 500kr. Det trodde jag aldrig. Min bror fick oxå en bok och pojkarna ett varsit målarblock.

Nu har jag även hunnit ut och hämtat pojkarna. Deras farfar bröt armen och ska gå till akuten från oss. Tråkigt =(

Nu fick jag även ett sms från min syster att jag väntar ett samtal från ett visst ställe. Jag vill inte. Jag kan inte prata i telefon med okända människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0