Nu börjar alla smala människor att banta

Igår väntade jag i flera timmar på ett samtal som aldrig kom. Det kändes ganska värdelöst.

Men jag var ändå glad och träningssugen och drog iväg till thaiträningen när min bror kom.
Jag tränade ihop med en lång tjej. Som om det inte var tungt nog att hålla thaimittsar, att hålla dem ovanför huvudet är sjukt jobbigt. Instruktören sa att det blev extra träning för mig. Men sen böt vi partner och det blev mycket bättre. Men jag är inte riktigt nöjd, det känns som att passet kunde varit lite hårdare.

Träning är det enda som kan göra mig glad nuförtiden. Då slipper jag tänka på allt annat. Jag hoppas att några av mina stora problem kan lösas redan nästa vecka.

Nu börjar alla smala människor banta. Varför då? Ska alla bli vandrande pinnar till sommaren? Jag känner ingen press att börja banta, jag lovar. Eller inte. Suck. Själv funderade jag på att ta en pulverhelg. Men jag var jättehungrig på morgonen och insåg att jag skulle vara grinig resten av dagen utan mat. Men jag tror att jag ändå ätit ganska nyttigt idag. Än så länge.

Klockan är nästan fem och jag tycker att dagen har gått sjukt långsamt. Mina dagar brukar gå fort fast jag inte gör så mycket. Det soliga vädret får mig att vilja ut i spåret och springa, men jag misstänker att det är isbana där. Men när snön är borta, då ska jag bo i spåret. Mina pojkar är ute och leker nu. Jag ska nog gå ut och testa om deras farfar lyckas laga min kamera. Det är väl på tiden att min bilddagbok uppdateras. Nehe de hann komma in. Vad ska jag roa mig med då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0