första kräket

Igår kände jag mig lite småyr. Det var till och med jobbigt att gå spåret. Tungt på nåt sätt. Funderade på om jag börjar få järnbrist. Kom på att jag har multivitamin tablatter med järn i. Jag har inte kunnat äta det de andra gångerna men tänkte att eftersom det går bra med ett annat kosttillskott nu så funkar det säkert. Visst, 20 minuter senare kräktes jag. Inga fler vitamintabletter för mig. Sen tyckte jag synd om mig själv restan av kvällen ;)

Idag har jag inte gjort nånting och klockan är över ett. Jag försöker samla energi till att orka städa. Jag skulle behöva fixa hallen och vardagsrummet. Igår rensade jag bland skorna. Fick ihop två kassar att slänga och tre kassar till pojkarnas pappa, sen gav jag upp. Hur mycket skor kan man ha som bara är skit? Jag måste verkligen bli bättre på att slänga saker.

Idag fick jag brev från landstinget. Alla sommarvik är tillsatta. Så jag får stanna hemma och känna mig värdelös hela sommaren. Men barnen får i allafall sommarlov =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack:)))

Hoppas att din yrsel är borta snart!!

//

Anna

2010-05-23 @ 15:07:30
URL: http://kickanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0