mera gnäll ;)

Snart kommer nog ingen stå ut med mig och mitt gnäll. Håller redan på att göra min sötis galen när jag ringer ca 100 gånger om dagen och klagar att jag mår illa ;)
Försöker att inte själv bli galen. Funderar på varför jag utsätter mig för det här igen. Fast jag vet ju att det är värt. Måste bara stå ut.
Idag känns det även som jag har foglossning på gång. Hoppas inte. Då kommer jag ju bli mer handikappad.
Börjar se allt mer ut som en sumobrottare. Kanske allt det salta som jag äter mot illamåendet som får mig att svälla.

Snart ska jag åka till öb och leta billiga skor till pojkarna, sen willys. Ska göra våfflor ikväll om min sötis kommer.

Imorgon ska jag försöka cykla med pojkarna och träna bjj. Får se hur det går. Men terminen är snart slut så lika bra att anstränga sig. För på höst terminen blir det ingen kampsport för mig. Men i januari då jävlar ;)

Kommentarer
Postat av: smarties

Hm, grattis. :)

2010-05-08 @ 09:55:40
URL: http://www.busbebis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0