grinig surtant

Jag fattar inte vad jag gjort med min mobil. Det var inte länge sen jag tankade på den och nu är pengarna nästan slut. Undrar om O har ringt massa till hemtelefoner men han nekar. Så nu tänker jag inte svara på sms om ni inte har comviq.

Idag ska jag försöka orka baka bullar. Jag känner mig ganska hopplös med det mesta nu. Får inte mycket gjort och så är jag trött på att må så här. Bara att försöka stå ut eller? Hur jag nu ska göra det.

Pojkarna sitter på sitt rum och leker och bråkar. Söta bråkiga barn.

Jag har inget liv. Värre än vanligt är det. Jag orkar inte göra nåt, orkar inte umgås, orkar inte träna. Fast imorgon ska jag iväg på provtagning, sen ska jag försöka mig på bjj på kvällen. Fast det kan ju vara svårt att träna när jag känner mig förgiftad och åksjuk hela tiden. Är så trött på det här och jag kan inte ens tröstäta eftersom allt är motbjudande. Inte ens cola kan jag njuta av. Tror det är tre veckor sen jag drack cola sist.

Livet är inte speciellt roligt nu. Känner mig som en grinig surtant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0