tors-sön

Nu har jag blivit jätte dåligt på att blogga. Ska försöka bli bättre =)

Jag börjar allafall må lite bättre. I torsdags var jag iväg med min syster och åt kinabuffe. Det var länge sen som jag åt så mycket. Men underbart var det. Jag kunde äntligen njuta av något ätbart sen mådde jag bra i flera timmar efteråt. Så äta är grejen ;)
Det blev även en vända mcd senare samma dag. Jag och pojkarna skulle fika med Grace men hon bjöd oss på mcd =)
Äntligen fick jag träffa söta bebis felix också.

Min sötis har varit här hela helgen. Skönt att få lite hjälp här hemma. Det har varit tivoli här på området så vi var där igår. Som vanligt fick vi ett häfte gratis biljetter fast det var flera år som min sötis jobbade där. Vi blir lika förvånade varje år =) Pojkarna åkte karusell, hoppade hoppborg, kastade boll mot burkar, kastade pil och köpte lotter, åt sockervadd och godis. De hade kul =)

Efteråt fick jag för mig att springa spåret fast jag redan var trött i ryggen. Själva joggandet kändes inte speciellt mycket, men min konditon var katastrof. Jag klarade inte ens en 1km. Så jag gick mest men sprang de sista 0.5 km. Då gick det minsan bra.

Idag var planen att gå tillbaka till tivolit. Vi hade fyra biljetter kvar. Men vädret var inte på våran sida. Regn och blåst så vi vände när vi kom ut. Min sötis tänkte frysa ihjäl annars. Synd att vi inte visste om det igår för då hade de fått åka upp allt då.

Igår berättade vi även våran hemlighet för pojkarna. Men de verkar inte kunna ta in det. Vi fick inga reaktioner alls. Jag tror inte riktigt att de förstår eller tror på vad vi säger. Men det kommer nog om några veckor =)

Hörde talas om en skräckfilm eller nåt i helgen, från två olika personer på samma dag. Hörde att den skulle vara vidrig. Självklart var jag tvungen att kolla på trailern. Så sjukt, men jag känner ändå att jag måste se den för att få veta hur den slutar =) The human centipede, googla om ni inte känner till den ;)

Jag längtar efter kampsport. Det känns hopplöst att gå på pass när jag mår illa så mycket. Men jag hoppas hinna träna nåt innan magen blir för stor. På torsdag är sista thaipasset. Har nog inte tränat thai på över en månad. Kommer jag överleva? ;) BJJ kör allafall hela sommaren så där har jag nog flera chanser att få till nåt.
Imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet om det är fint väder. Jag har blivit sjukt svag på kort tid. Det gillar jag inte. Ge mig muskler någon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0