Bortskämd i helgen

Snart är helgen över och en ny vecka börjar. Nästa vecka är det skoljoggen och det är min lilla lata son mycket upprörd över. Han vill vara ledig den dagen men det kan han glömma.

Jag åt en glass för en stund sen och blev illamående och fick huvudvärk. Tror att min kropp säger ifrån helgen frossande. Min sötis kom i fredags och handlade massa med godsaker. Han ville skämma bort oss för att han ska åka på lan nästa helg. Jag fick även en spikmatta i present av honom. Fast det står att gravida inte bör använda spikmatta men jag förstår inte varför, men antar för att de inte gjorts några undersökningar på det. Men jag har velat ha en länge och nu har jag en =)

Min sötis köpte även en dammsugare åt mig igår. Annelis pappa ville sälja så då köpte han den åt mig. Nu har jag äntligen en riktig dammsugare och slipper gå omkring med ett rör och dåligt sug =)

Just nu försöker jag planera lite hur jag ska bli av med grejer. Min bror ska få en del. Har frågat min farbror om han vill ha ett skåp jag har i hallen men inte fått nåt svar än. Funderar på vad jag ska göra med kläderna som pojkarna hade på sin farbrors bröllop. Ge bort eller försöka sälja. Fast jag tycker att det är jobbigt att försöka sälja saker.

Imorgon kanske min sötis och min bror ska komma och fixa med min hall men jag tvivlar på att de kommer göra nåt. Kanske får jag göra det själv och hoppas på att det inte finns nåt lösningsmedel i färgen. Tyvärr står det inte på färgburken vad den innehåller. Är tydligen mycket man ska tänka på när man är gravid.

Min bebbe rör sig fortfarande inte mycket om dagarna men om natten börjar det bli party. Betyder det att jag kommer att få en bebis som är vaken om natten och sover på dagen? Jag har fortfarande svårt att tror att jag är gravid. Vad är det för fel på mig? Men det är nog för de andra gångerna varit så plågsamma och den här är så snäll. Men vem vet det kanske smäller till på slutet men jag hoppas att jag får må bra resten av tiden.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Om jag vore du skulle jag sälja sakerna på tradera, eller sätta ut annons på blocket, att få lite pengar för sakerna är bättre än att bara skänka bort dom och inte få något för dom :P

2010-09-13 @ 07:57:23
URL: http://www.busbebis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0