Förra veckan

Förra veckan var nog ganska bra. Min sötis var här måndag till torsdag. Han skämde bort mig med massa gott, kärlek och massage. Jag känner mig lugn och trygg när han är här, annars stressas jag upp mig på allt. Kanske därför blodtrycket är högt?

Trist bara att han skulle hem sen. Men på fredagen var jag tvungen att åka till stan och fixa med viktiga papper. Frågade om han ville komma till stan. Så han kom och bjöd mig på kinabuffe. Underbart.

På lördagen var det dags för O att sätta igång bjj träningen så jag cyklade dit med pojkarna. Det var mycket barn och väldigt rörigt. Men han verkade ha kul ändå. Såg sen på forumet att de vill ha en till barntränare och det kan nog behövas. Jag passade även på att kolla lite på thainybörjarna. En tjej fanns med. Hon ville varken lyfta benet för att sparka eller knäa. Funderade på vad hon gjorde där och jag tror att tränaren undrade det samma. Man kan väl allafall försöka, men lite senare verkade hon allafall ha kommit igång.

Jag har även roat mig att sy byxor. Mina och Os. Han fick nya byxor när underhållet kom och en vecka senare hade han haft sönder dom. Jag blir lika sur varje gång. Påstår att han sprungit men det får man inte hål på knäna av.

I lördags blev min bror och hans kompis rånade av en knivbeväpnad person. På sina mobiler. Rånaren kollade även deras id kort och sa att han skulle döda dom ifall de anmälde. Men de fick behålla sina simkort. Min brors kompis blev livrädd eftersom han bor på området. Men de anmälde allafall. Jag tror att det är nån jäkla febis bara som är stor i orden. Fick veta igår kväll att polisen har tagit fast någon och min bror ska dit idag och kolla om det är rätt person. Hoppas.

Igår kväll började mina pojkar bråka över en fil. W var arg på O som hade tagit allt och det var ett jävla liv. Gissa hur glad jag blev i morse när jag hittade en halv filförpackning på mikron. Den var ju inte alls slut bara O som slarvat att ställa undan. Det är inte första gången den här veckan, han gjorde samma sak med mjölken för några dagar sen men den lyckades jag rädda. Jag har inte råd att de slösar så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0