Förkyld

Jag har blivit förkyld. Det suger. Går omkring här hemma och snorar upp allt toapapper. Önskar att jag kunde använda nässprayen mot rinnsnuva men det får jag inte med bebbe i magen. Snart trycker jag upp en tampong i näsan eller nåt.

Min brors rånare har åkt fast. Tydligen sprang han på polisen av en slump eller nåt. Så min bror ska få tillbaka sin mobil. Tyvärr hade inte hans kompis samma tur utan där hade rånaren gjorts sig av med mobilen.

Idag frågade en granne om jag ska ha en till. Hon såg jätteglad ut. Hon hoppas på att jag får en flicka. Känns som alla hoppas på det. Hoppas ändå att folk kan vara glada om jag får en söt liten pojke till. Hon frågade även om det var mitt ex som är pappan. Ja svarade jag. Och sen när jag kommer in så kom jag på men han är ju inte mitt ex han är min pojkvän. Men ibland fungerar inte hjärnan ;)

Just nu är sötisen i Stockholm hos sin bror. De var och såg på Ozzy igår. Hans 30års present. Kanske dags att jag börjar planera min 30 års fest snart också. Inte så lång tid kvar nu. Tyvärr blir det nog alkoholfritt men förhoppningsvis tycker mina vänner om mig ändå :p

Imorgon går jag in i v26 och min bebbe är fortfarande slö. Är det normal? Vet inte om jag ska bli orolig eller om det bara är så att den är lat. Den rör på sig ca en halv minut och sen kan de ta flera timmar till nästa gång. Sätter jag handen på magen när den sparkar så slutar den oftast. Får se vad min bm säger när jag ska dit i v27.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0