stort huvud

Vad dagarna går fort. Livet bara rinner iväg eller nåt. Inte gör jag något speciellt heller direkt.

Jag har varit ganska trött på sista tiden. Först baka och greja inför lilla damens dop. Sen baka mer till pappas 60års kalas. Nu vill jag aldrig mer baka känns det som. Ingen bjj träning har det blivit heller på sista tiden. Däremot ett gympass. Det var nästan ett år sen jag tränade där. Jag hade inte blivit svagare allafall.

Min dotters huvud växer för fort. Förra veckan var på vi barnmottagningen för läkarundersökning och läkaren skickade oss vidare till röntgen för ett ul på hjärnan. Jag börjar tycka att det är jätteobehagligt. Var inte så orolig i början men nu är jag det. De ringde min pojkvän när jag var på gymmet. Han kom inte ihåg vad de sa om ul mer än att det inte var någon fara med huvudet för att de har bra koll. De lugnar inte mig. Tänk om hon får vattenskalle och måste opera sig. Jag tror jag dör om de måste operera hennes hjärna. Kanske oroar jag mig i onödan. Imorgon ska jag till bvc, hoppas de kan säga nåt lugnande.

Lilla M är allafall allas lilla ögonsten. O tjatade om att få ta med sig kort på henne till skolan för han vill visa upp henne (tror de flesta redan sett henne). W talade om att han berättat i skolan vilket skåp vi har hennes burkmat i. Ifall de vill komma och hälsa på för att se henne äta. Eller så kunde vi ju ta med hennes stol och saker till skolan så kan hon äta där. Stolta storebröder eller vadå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0