Förbannelse?

Min dator har gått sönder. Min sambo har försökt laga den två gånger så nu är det bara att kasta den. Men han har sparat hårddisken så förhoppningsvis kan mina grejer räddas. Mycket bilder även om jag tror de flesta finns kvar på minneskorten. Men jag hade även massa papper att skriva ut. Så ifall jag inte får skriva ut mina papper sen så kommer jag bli helt förstörd. Ibland känns det verkligen som att jag har en förbannelse som vilar över mig.

Tvättmaskinen har börjat pausa sig själv, diskmaskinen lämnar diskmedelsspår? efter sig. Skrotbilen har svårt att klara regn, kyla och snö. Min föräldrapenning och sambons a-kassa krånglar. Helt plötsligt känns det deprimerande med jul.

Snart ska jag roa mig med att städa. Min bebbe sover och pojkarna spelar i sitt rum. Sambon är i Stockholm och ser när hans brors band spelar.

Jag har sjukt ont i mina ben idag, vet inte vad jag gjort. De har gjort ont i några dagar, speciellt på natten men idag  har de värkt hela dagen. Varken alvedon eller voltarensalva hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0