klättra



Idag har baby M lärt sig klättra upp i soffan och sängen själv. Så nu vill hon klättra överallt. Men nu är den lilla damen utarbetad och sover middag. Hon har även fått leka lite med maten idag. Jag gav henne en sked så hon fick försöka men hon ville mest leka. Kladd kladd.

Mina pojkar har haft nobelfest i skolan idag och blivit serverade trerätters av kökspersonalen. Barnen fick även klä upp sig idag. Mina pojkar hade stjorta och mjukisbyxor, eftersom de vägrar ha andra byxor. W var lite besviken över att vi inte hade någon slipps hemma. Kanske dags att köpa hem sånt? Nu har pojkarna åkt till sin mormor och morfar. Jag tror de är ute efter att spela på min brors xbox.
Min sambo är och tränar och sen ska ha ta med maxmat hem till mig.

Det känns nästan som att jag är ensam hemma nu. Så tyst och skönt. Jag behöver tystnad och ensamhet och skulle bli galen om jag var tvungen att umgås med folk hela dagarna.

I natt hade jag jättesvårt att sova pga det som hände med bilen. Jag vet inte hur många gånger jag vaknade inatt och kände att jag ville gå ut och kolla till den. Ångest ångest. Känslan att något var fel var så stark och jag kunde se framför mig att hjulen skulle vara borta igen, eller att bilen skulle vara stulen eller sönderslagen. Det kanske är en riktig skrotbil men det är allt vi har. Men idag känns det bättre.


Kommentarer
Postat av: jessamy

Ja helt jävla värdelöst med bilen! Så stor hon är och vad hon är lik Oliver!!

2011-12-09 @ 20:57:12
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0