Lördag

Idag fick jag sovmorgon av baby M, vilket gjorde att jag missade min träning. Men det gjorde inget, så skönt att få sova ut.

Sen ringde jag för att gratta min syster som fyller år idag. Då passade M på att klättra upp i sängen och klättrade omkring på sin pappa så att han vaknade. Det tyckte jag var kul. Så nu är det slutsovet när hon är vaken.

Vilket humör den lilla damen har. Det är inte alltid hon kommer upp i soffan eller sängen och då blir hon vansinnig. Jag tror jag hade samma hemska humör när jag var lite, vilket mamma antydde igår. Envis är hon också och ger sig inte. Men det är väl så man kommer nånstans.

Annars så har vi varit iväg till Barnens hus och köpt lite julklapppar. Vilken otrolig frihet att ha bil och slippa vara beroende av andra. Hoppas att jag kan få råd med ett eget körkort nästa år så jag även slipper vara beroende av min sambo om jag ska någonstans.

Nu har även pojkarna kommit hem. De fick låna min brors xbox. Så nu spelar dom och äter massa lördagsgodis.

Jag vet inte vad jag ska roa mig med ikväll. Om jag orkar ska jag baka lussekatter och saffransskorpor vilket jag misslyckades med förra helgen. Men nu ska jag nog ta och försöka läsa ut boken jag håller på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0