fullt upp

Det känns som att jag har haft fullt upp i helgen och jag är så trött hela tiden.

I fredags var jag på min farbrors begravning. Jag har fortfarande svårt att förstå att min supersnälla farbror är borta. Jag träffade honom inte så ofta men tyckte mycket om honom. I år fick jag allafall träffa honom på Ms dop och pappas 60års kalas. Varje gång vi träffades sa han att vi måste komma och hälsa på. Det var jobbigt att se hans fru och barn så ledsna. Ett tag i kyrkan blev jag väldigt arg för det kändes så fel allting men så började ett ljus fladdra massor, de andra ljusen var helt stilla. Det tar jag som ett tecken, ja jag är en sån där galning som ser tecken ibland.
Efter begravningsfikat åkte vi hem till hans änka. Det kändes så jobbigt att nu kommer jag äntligen dit och så finns han inte längre. Men jag tror ändå att han skulle vara glad över att vi alla var samlade. Synd bara att det skulle krävas att någon dog för det.

På lördagen kom mina fastrar (3st) från Finland hem till mamma och pappa så vi åkte dit. Vi har fått tagit över pappas skrotbil så för tillfället har vi bil allafall. Skönt.

Igår blev det bjj träning i tjejgruppen. Det är alltid kul. Jag vågar testa lite mer då. Vi håller även på att lära oss hjula och det känns som att det går bättre nu. Bra med kroppskontroll. Jag kunde även andas bättre på träningen igår, skönt hatar att ge upp bara pga andningen. Det var mer normalt dålig kondis trötthet igår. Måste börja jogga mer, bjj träningarna kommer bli så mycket roligare om jag orkar mer.

Idag blir det nog en slappardag. Jag har träningsvärk och det gör mycket ont att hosta då. Tur att jag inte hostar så mycket men det känns som att jag haft den här lätta slemhostan i några veckor nu. Den vägrar försvinna. Men jag är inget förkyld eller så men det är däremot min bebis. Snorig och grinig bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0