Bättre tider

Igår tyckte vi att det var dags att spana in citygross. Pappa kom och hämtade oss och körde till andra sidan stan. Vi visste inte att de hittat en misstänk bomb vid IKEA. Var en del poliser där och vi blev fast innan för avspärrningarna efter som de började plocka bort dem från fel håll. Men det gick fort. Tur att vi kom dit när det var över så att vi inte åkt dit i onödan.

Om Citygross tyckte vi =dyrt
Så dit åker vi nog inte igen. Vi har ju även storhandlat på maxi den här gången. Det var också dyrt och då glömde vi ändå en hel del. Blir nog bara Willys i fortsättningen.

Efter handligen åkte vi för att fira min bror som fyllt år på MIdsommardagen. Det blev mycket tårta och kakor.

Sen tog jag pojkrna och drog ner på stan. Kul med Cityfestival men tråkigt att mina pengar nästan är slut. Spelningen som vi gick på var allafall gratis. De var underhållande som vanligt. Kul att det var så mycket folk som var där och kollade också. Pojkarna var mycket glada efteråt. De fick en skiva av sin farbror som de lyssnade massor på både på kvällen och morgonen.

Idag fyller min pojke år. NU är han på fest. Jag skulle ha följt med. Men tyckte inte att de gick bra att lämna bort min bebbe igår. Hon hade varit mycket uppörd och skrikit i timmar. När jag kom tillbaka fick jag inte ens lämna rummet utan att hon blev hysterisk. Så nu får mina cider och baccardi ligga i kylen och vänta på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0